Ayla3663 Ne yaparsam yapayım4 aylık bebeğim biberon almıyor.ne yapabilirim beni bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler bide kaşık maması tavsiye etmeyin sadece biberonlu nasıl veririm onu yazın biberon almasını istiyorum
Canyavrum Ayla3663 kızım 10 aylık oldu , ilk 4 aya kadar sadece uykusunda verebildik.sonrasinda hiç bi şekilde tutmadı.nerdeywe bütün biberonları denedik.lansinoh, avent, wee, bebedor…. gibi her şeyi denedik.ne mama içti ne biberon tuttu…
Yasemin-kckdgn Ayla3663 almayan bebek almıyor ısrar ederseniz faydası olmaz bende çok mücadele verdim ara ara deniyorum içtiği kadar içiyor biberonla içmediğini kaşıkla veriyorum bazen bitiriyor bazen 2 çekip oynamaya başlıyor doktorumuz içmezse kaşıkla ver dedi öyle yapıyoruz ısrarcı olmuyorum teklif ediyorum 👍
Ayla3663 Canyavrum avent kullanıyorum zaten ama nafile emzikte tutmuyor uykuda veriyorum yine uyanıyor
Hazalkaann Bizde biberon reddi yaşıyoruz kesinlikle almıyor içmiyor zaten memeyi de almadı zorla uykuda veriyorum
Canyavrum Yasemin-kckdgn evet ama ilk aylar kaşıkla verilebiliyor.buyudukce kaşıkla vermek zorlaşıyor. Sonra gece beslenmesi olmuyor mesela..ama tutmayınca da tutmuyorlar.biz pes ettik artık..10 aydır mücadele verdik olmadı.
Canyavrum Ayla3663 aynısı benim kızım. Emzikte tutmadı.yani emme güdüsü yok sanırım benimkinin.suyu bile kaşıkla veriyoruz.
Yasemin-kckdgn Canyavrum gece kaşık biberon kullanıyorum zorlanmıyorum uyanıkken kaşık biberonla oynuyor kaşık kısmını ısırıyor o yüzden uyanıkken kaşıkla gecede kaşık biberonla veriyorum kalan mamayı👍
ayse_kskn Ayla3663 suluk deneyin belki tutar benim kızımda biberon kullanmıyor ben şu içirmek için suluklar var alıştırma bardağı diye geçiyor galiba onunla deneyin biz onunla içiyoruz ne içersek