Bugün birden kendini kasıp gülmeye başladı kastı güldü kastı güldü birkaç kez ilkte nöbet zannettim dikkatini dağıtınca unuttu bir yaşına girecek doktorluk bi durum mu normal mi bi de bi kere gece uyanıp kendi kendine gülüyordu bi kere de öyle olmuştu