Hanımlar çok halsizliğim vardı doktora gittim d vitamini düşük
İlaç olarak kapsül d vit 3 yazmış 20000 lik haftada bir diyor
Kullanma kılavuzunda emziren bayanlara tavsiye edilmez diyor
Napmalıyım çok mu yüksek gelir acaba
Aynı şekilde b 6 da yüksek doz tavsiye edilmez diyor