Bizde de oluyor bizde 2 aylık olduk genelde akşam 7 8 9 da o aralarda gazını da çıkarıyor ama yine de ağlıyor çok uyumak istiyor bir de anne sütüyle besleniyor sadece ama kakası ekşimiş tavuk gibi kokuyor normal mi mamayı kestik 2 haftadır anne sütü alıyor sadece ama kaka kokusu değişti anlamadım