
Kızlar gözümde bir aydır bi ağrı var sürekli yer değiştiriyor gelincik arpacık gibi bişey tam şişmiyor 2 gün bi yer ağrıyo hafif şişlik oluyo 2 gün sonra yana kayıyo gibi başka bi yerde çıkıyor. Bugünde gözümün içine baktım ağrıyan yerin altona böyle bişey gördüm bilen var mı?
Bildiğin gözümde yürüyen bi ağrı var??