Öğretmenim, kayıt parası almıyoruz ama biz de kağıt istiyoruz çocuklardan. Çünkü yıl içerisinde çok fazla fotokopi çekiyoruz ve bunun için kağıt lazım oluyor. Bunu bize devlet vermiyor maalesef. Her çocuğunkini de cebimizden karşılayamayız. Zaten toner için mürekkep parasını biz veriyoruz. Ayrıca genel olarak velilerin fark etmediği sınıf için çeşitli masraflarımız oluyor. Onlar da bizden isteniyor idareler tarafından. Küçük bir örnek vereyim. Kapının kolu kırıldı diyelim, tamiratı için parayı biz veriyoruz. Ve bunlar çocuk, kırıyorlar 😅 (Bu yazdıklarım benim çalıştığım okul için geçerli bu arada, diğer okullar da genel olarak aynı durumdalar.)
Ben her sene velilerimden sınıf için kağıt, kağıt havlu, ıslak mendil ve sıvı sabun istiyorum. Çocuklar için gerekli oluyor çünkü. Bittiği yerde kendim takviye yapıyorum. Bu tür masraflar için de kayıt parası adı altında istenebiliyor.