Tugcceknr Nevasedaa yani bikaç gün daha bekleyeyim diyorum aslında düzensiz olabileceği için ama korkuda yok değil
Gzd3- Nevasedaa isterseniz bi test daha yapın ama silikte olsa iki çizgiyse hamilelik olumlu diye biliyorum
Nevasedaa Gzd3- Reglim de geçti iki gün asermelerim de oluyor pazartesi randevu aldım ultrasona gireceğim nasipse.