Kizlar dogum yapali 10ay oldu. Ara ara iğne yeri cok sızlıyor ve belim kilitlenip kalıyor. Bide hala daha adet görmedim onun agrisi sancisi devam ediyo ama gelen giden yok, doktor normal diyo🤷 bu agrilar icin bi çözüm önerisi olan varsa büyük sevaba girer