Zeyneppppp kızım 4,5 aylık bir ay sonra ben işe başlıcam ve bakıcıya gidecek ne biberona ne emziğe alıştıramadık🥹 sütü sağıp biberonda eşim içirmeye çalışıyor ama ağlıyor memeye gelince emip uyuyor nasıl yapıcaz bilmiyorum. O yüzden alışsa kendisi için bakıcıda olduğunda rahatlık olurdu hem emzik hem biberon 🥲