Oğlum 14 aylık kizlar her denileni anlıyor komut alıyor yapiyor ama konuşma yok sadece ham diyor mama ve al at aç onlarda tam anlaşılmıyor taklit yapiyor ablasıyla oynuyor konuşmamasına çok üzülüyorum konuşması için neler yapabilirim nasıl konuşmaya teşvik edebilirim aynı ay bebeği olan anneler siz ne durumdasınız,