Bebeğimin 3 hafta sonra 1 yaş doğum günü var. Öyle doğum günü partileriyle uğraşacak enerjimde yok 🥲 Hoş bebeğimin bu durumdan mutlu olacağını bilsem o enerjiyi yaratırdım ancak bebeğiminde pek hoşlanacağım sanmıyorum ve tamamen iş yükü gibi geliyor. Bebeğim ne zaman anlamaya başlarsa o zaman güzel bir parti hazırlayabilirim.
Anı kalması için de konsept fotoğraf çekimi yaptırmak istiyorum. İlk sorduğum yer hellobetülsbabies diye bir sayfa. Ve aklıma yatan en çok o oldu. Sizler ne düşünüyorsunuz? Doğum günü partisi gerekli diyor musunuz? Ya da önerebileceğiniz bir fotoğrafçı var mı? (Ankara’da)
Hatta bu fotoğrafçıyla çalışan oldu? Memnun kaldınız mı?