Ayysimaa Bu damlayı çok met ediyolar arkadaslar ama cok pahalı 80 tl kullananlar varmı acaba anne sütünün içindeki laktozu parçalıyormuş ve gaz olmuyormuş
Btleylul_05 Ayysimaa ben 5 ay kullandım kızıma gerçekten en etkili en iyi gelen oldu bize 11 ayımıza kadar gaz derdimiz vardı