Tuqce Tüp bebekle ikizlerim oldu 4 yasindalar ve benim adetim 2 gün gecikti acaba varmi yokmu merk ediyorm testte yapmk istemiyorum tüp bebekten snra kendiligine hamile kaln oldumu acaba ❤️❤️
Wanderlust Tuqce ooo cok var oyle mesela yan komsum siiznkiler buyumus de onun ard arda olmustu. Bence test yapin
Tuqce Wanderlust yaparim kesin cikmaz çünkü tüp bebek yaptrmadan önce her ay test yapiyordm cikmaynca üzülüyordum o yüzden testle böyle bir gecmisim var 😊
Wanderlust Tuqce ah sizi cok iyi anliyorum demek istedigim tup bebek sonrasi tedavisiz de hamile kalmis olabilirsinizdi sizi inciltmek istemedm yanlis anlamayin lutfen🌸 umarim hersey istediginiz sekilde ilerler 🙏🏼