Emzirirken ilaç kullanılmaz diye bir şey yok gidin bir kulak burun boğaz hekimine veya sağlık ocağına bende bebeğim 3 aylıkken grip oldum 4 tane ilaç verdi emzirmeye zararı olmayan yanlış hatırlamıyorsam nurofen verdi burun spreyi majezik boggaz spreyi birde balgam sökücü suda eritilen. Hamileyken bile.icilen var emzirirken tabiki var evde kav günde gecicek. Bebegimede geçti onada antibiyotik verdiler 3 günde atlattı şükür ciğere inmeden