Didemdmrkl canım internete bakıp hiç moralini bozma benim bebeğimde de çıktı bende ne olduğunu bilmiyordum internete baktım saçma sapan şeyler yazıyor çok ağlamistim.saglik bakanlığı seni bı hastaneye yönlendirme yapıyor orada kandan değerlere bakılıyor eğer yüksek çıkarsa yine ilaca başlanıyor bizim ilk gittigimizde iyi çıkmıştı takip edicez denildi iki hafta sonra tekrar çağırdılar yine bakıldı iyi çıktı takibe gerek yok denildi size de aynı yöntemler uygulanacak hiç moralini bozma inşallah Rabbim şifa versin