Ailemoglum ben devlet hastanesinde 2. sezaryeni oldum 1 ayı geçti. Neleri merak ediyorsun canım ? Su patlatma olayı vs olmadı. 37. Haftada gün verdi doktorum. 38+0 da sezaryen oldum ikinci sezaryenden sonra daha çabuk toparladım sadece narkozu zor attım baş ağrısı yaşadım, özelden farklı olarak bana kum torbası koydular bir de lavman yaptılar ikisi de çok acı verici bir şey değildi. 40 ımın çıkmasına az kaldı bir problem yaşamadım canım özele sezaryen için para vermeye hiç gerek yok ama hastaneni iyi araştır benim komşularım arkadaşlarım vardı gittiğim hastaneden ve doktordan memnundular ben de öyle cesaret ettim kolay doğumların olsun 🌺