Kızlar zaten mama içmede sıkıntı yaşıyoruz hep uyurken içmek istiyor bugün yeni huy edindi mutfakda duruyoruz gün içinde genelde işte ağlıyor acıktığını belli ediyor getiriyorum odaya ayağıma alıyorum yok 45 dk sallıyorum anca dalıyor mamasınıda o dakikada içiyor ee mama 15 dk sonra bozulacak hadi uyusun öyle yapıyım desem bu defa çıt sesine uyanıyor aç aç uyusa 10 dk sonra uyanıyor vallahi çıldırdım ya günüm hep ağlamaklı geçti ben artık nasıl ne yapacağımı şaşırdım gerçekten bugün hiç verimli uyumadı mesela uyuyo ama gözleri yarı açık yarı kapalı mamasını doğru düzgün içmedi tamam hadi uykusu yoksa az daha duralım diyorum ama ağlıyor yani açlık ağıdı uyku ağıdı belli, hem 45 dk salla hem eğilerek mama içir hadi belimin ağrısına alıştım ama bugün boynum omzum ayrı bi ağrıdı tutulmuş gibi ağrı bu ağlamalarım birgün geçecek mi nolur geçecek birgün herşey düzelecek diyin kafayı yedim gibi hissediyorum :( 4ay 21 günlük kızım