Serranur Kızlar bebegım altı aylık benı emmıyo mama ve ek gıdayada başladım üç kere kakasını yapıyo ıkı gundur ve cok yapıyo bormalmı hastaneye gıtsemmı isalmı acaba atesı falan yok birde sadece mamayla besleyenler kaç saat arayla kaç cc verıyosunuz