Merhaba hanimlar 16 aylik oLacak ama kelime yok isaretle gosteriyor 3 4 kelimesi var . Ve taklit yok dedikleeimi tekrar etmez . Inatla baba dee. Oyuncagina daldiysa orali olmaz evin icinde cilgin gibi ordan oraya koşuyor . Inege möö diyor vakvak diyor bide bukadar . Ama hayvamlari tanyor . Sadece cok tepkisiz davraniyor taklit yok yani . Of oyuzden 1 aydir canim skkin doktorda 18 aya kadar bi bakalim 18 de zaten geliceksin kontrole dedi ama yinede icim icimi yiyoe. Bi yorum yapi bu aylarda bebisi oLanlar