Bebeğimle yaklaşık 1 aydır yer yatağında beraber uyuyoruz geceleri sıcaklardan dolayı .park yatağı vardı o sıcak odada olduğu için oraya yatırmadım ve şehir dışında olduğumuz icin. Ama su. 2-3 gündür bebeğimi park yatağina yatırmaya calsiiyorum yatirdigin an tak diye gözünü açıyor. Yatak odam dikdörtgen şeklinde yanıma da alamıyorum park yatağı ayak ucumda duruyor .nasıl alistirabilirim .hani yatağa koyunca tak uyanıyor açılıyor gözler geri de uyumuyor böyle kısır döngü içerisindeyim sizce ne yapmaliyim ?