Sütümü başından beri memeyi tutmadığı için sağarak veriyorum mama destekli . Her 2 saatte bir sagiyirum 75cc cikiyor . 41 günlüğüz iyi mi kötü mü miktarı bilemiyorum. Emmiyor her yolu denedim sütümün kesilmesinden korkuyorum . Sağarak olmaz sütün de kesilir diyenlerde cabası.🤦🏼♀️ Sanki ben emmesini istemiyorum 😢