gul_me_0 Evimiz deprem de baya hasar görmüştü şimdi yapıldı ama sorun şu ki inşaattan sonra ne kadar temizlesekde beyaz toz gibi gitmiyor mobilyalardan yerden fayanslardan kaç kere silmeye rağmen bu nasıl gider bi fikri olan varmı yardımcı olurmusunuz 🙏🏻
lceLady gul_me_0 yikayabildiginiz herseyi yıkayın silme ile gecmeyebilir anladim dediginiz tozu.. imkan varsa yikamaci yikasin koltuklari
gul_me_0 Oburiks fayanslara kullanayım ama koltuklar heryer berbat ve gitmiyor nasıl olucak bilmiyorum ya
gul_me_0 Fasulye12 duvarlarda bişey yok boyandı diye ama diğer heryer berbat sanki hiç temizlenmemiş gibi duruyor
GuyMontagatRoma gul_me_0 Duvarlarda toz varsa yere iner. Mob vileda başlığı ile duvarları silin toz kalmaz.