Semie kel kalmayacaksiniz Merak etmeyin. Kizim 13 aylik plana kadar saclarim oluk oluk akti. Hatta onlerim hep acildi. Sacimi toplamak istemiyordum Hatta aynaya bile bakmak gelmiyordu icimden. Her sabah bir tutam sac yastigimda kaliyor du. 13. Aydan sonra sac dokulme sinde gozle yorulur bir azalma oldu. Suan hamilelik oncesi gibi yine dokulme oluyor ama azar azar. Dokulen saclarimin da yerine yenisi geliyor. Acilan onlerim kapandi cok sukur. Kizim 19 aylik suan. Ben hic bir sey yapmadim. Ayni sampuani kullandim. Maske vb yapmadim. Zaten dokulmesi gereken dokulecek sonrasinda duruyor dokulme. Sabredin . Saclarimi kestirmedim. Uzun kullandim hep. Boya yapmadim 18 aya kadar. Kendi dogal sacimi kullandim.