Kızlar baştan söyleyeyim böyle düşündüğüm için değil bunu son zamanlarda çok duyduğum için sormak istedim. 10 aylık bir kızım var size hareketliliğini anlatabileceğim kelimem yok dakikada belki 100 kere hareket eder, eli dursa ayağı durmaz, ayağı dursa kolu durmaz. Sürekli birseyler yapar emerken bile ya ayağı oynar ya eli oynar. Ne zaman kalabalık bir ortama girsek herkes kizimin bu haline şaşırıyor özellikle uykularımızda kötü olunca herkes sormaya başladı veya ima etmeye başladı hiperaktivite olabilir mi diye. Kızım 7,8 saat uyumasa (gündüz) en ufak bir huzursuzluk çıkartmaz oyun oynamaya devam eder ama çevrem kızımın ayindaki bebekler en fazla 4 saatte gündüz uykusuna gidiyor. Bize uyku ne gündüz uğruyor ne gece. Gece en az 7-8 kere emmeye kalkar bazen emer yatar bazende oyun oynamak ister yatmaz. Bu hareketlilik bu enerji diğer gördüğüm bebeklerle kiyasladigimda banada fazla geliyor ama hic bu açıdan düşünmemiştim. Hep çocuk bu tabi böyle olacak diyordum. Ama iste çevremde kızımın ayindaki bebekler hep sessiz sakin kendi halinde olunca böyle yorumlar gelmeye başladı. Sizin bebekleriniz nasıl veya nasıldı merak ediyorum gerçekten?