Merhabalaaar
Bebişim 4 aylık ve doğumdan hemen sonra kucağıma alamadan 7 gün küveze alındı. Sütüm o kadar güzel geliyordu ki poşet poşet süt yolladım canımıniçine ama bebeğim eve geldiğinde emmeyi reddetti emzirmekte o kadar hırslı ve inatçıydım ki ağlata ağlata emzirmeye çalıştım ama kazanan sonunda o oldu. 2.ayda sütüm yok denecek kadar azalmış ve emmeyi tamamen bırakmıştı. Kendimi çok iyi motive ettim sen çok çabaladın ama olmadı içini ferah tut diyerek bu zamana kadar sağarak veriyordum ama artık neredeyse 2 damla anca geliyor. Her neyse bugün bir yakınım emzirmedin o duyguyu bilmiyorsun ki yarı anne oldun sen dedi, beynimden vurulmuşa döndüm. Söylemem gerekeni söyledim ama içime oturmadı desem yalan olur, kendimi boşlukta gibi hissediyorum bir anda tadım kaçtı 🥹 umarım bu cehalet hepimiz için son bulur ve psikolojik her türlü baskı sona erer. Hepimiz süper anneleriz herkes bebeği için en güzel ve doğru olanı yapıyor çok eminim. Benim gibi bir durum yaşayıp morali bozuk olanlara destek olabilmişimdir inşallah 🙏