Ayferde hayır hamile kalındığında ilk 2 hafta döllenme süreci olur göllendikten sonra kese daha oluşmadan gebelik hormonu canlanıp kana geçer.Kan değeriniz de o hormon çoğaldıkça keseyi oluşturur ordan yolk kesesini sonra bebeği oluşturur.Hatta kanda büyük rakam çıkar ama doktora gittiğiniz de kese daha gözükmüyor haftaya bakalım demelerinin sebebi bu .Kaç gün gecikti ?