Hanımlar bebeğim 3 ay 20 günlük. Yarım gün mecburen ise başladım. Öğlene kadar eşim bakıyor. Süt bırakıyorum. Bazen de artık bir öğün mama vermek durumunda kalıcaz. Süt cikmayabiliyor. Konumuz şu ki daha önce tuttuğu biberonu ben isteyken asla almamış. Kaşık da almamış. Emziren bile ağzını kapatmış. Ne yapicam hiç bilmiyorum. Bu durumu tecrübe eden var mı. Simdi ben veriyorum biberon onu da almıyor. Tek derdi meme ve ben 😪 bu süreci nasıl yoneticem bilmiyorum. Tecrübesi olanlar yardım edebilir mi ?