kahvepres Leyla54 yani daha bizmki 5 aylık ama acayip salyası akıyor bide biberonu baya cekiştryr ama diorum sonra ayına göre erken belki diş değil dedim saol canım benim 🥰
kahvepres Leyla54 bizmde salya dediğin gibi 3 bucuk aylıktan beri var ins bizmde hemen patlarda kurtuluruz🥰
Leyla54 kahvepres imş inş bizim üsttekiler geliyor şuan ishal oluyor ama tahlil de birşey çıkmadı dişten kaynaklı sanırım