Merhaba hanımlar yeni doğum yaptım 5 gün oldu sezaryen ama dikislerim estetik dikiş ne zaman korse takmaya başlamalıyım göbek şimdiden rahatsız etmeye başladı ilk gebelik. Çok yok ama psikolojim bozuluyor gördükçe. Şuan taksam bı sorun olur mu ve dikiş yerim terli olur terler mi terlerse bişey olur mu ? Tecrübeli hanımlardan tavsiye bekliyorum teşekkürler…