Benim çok yakın bir arkadaşım var. Yeni doğum yaptı. Sigarayı da bırakamıyor. Doktorlara sorduğun da bırakamıyorsan günlük 1-2 tane içebilirsin demiş. Ama lösemi olma durumu var demiş. Sizce doğru mu? Yani ben pek inanamadım ama arkadaşıma da bir şey demedim bırakmasını söyledim. Kullananlar da herhangi bir problem oldu mu? Yani daha çok baskı uygulayım bırakması için.