Leyla54 Merhaba kızlar bebeğime 2 gün önce kızamık aşısı yapıldı bugün ishal başladı yan etkisi mi acaba yaşayan oldu mu
Leyla54 E yok mu yaşayan annemiz içim çok huzursuz Ya doktorumuzu aradım izinliymiş bugün yarın anca bakabilecek