AviL06 hiç canınızı sıkmayın dönensel gelısımını gosterecektır. Benim kızımda süreklı dik durmak ıcın mızırdanıyordu. İş yaptırmıyordu doktora sorarak 5 aylıkken yürütece koydum. Yürümesini gecıktırmesın dıye 9-10 aydan sonra bındırmemeyı planlıyordum bana gerek kalmadı kızım 9 aylıkken çok güçlendıgı ıcın devırmeye çalısıyordu halıya fılan takıldıgında o yuzden bindirmedım. Sizde yürüme arkadası almakla cok ıyı yapmıssınız onundekı oyuncaklarla uzun süre oynuyorlar öndekı oyuncakları arka delıkten atması cok hosuna gıdıyor kızımın. 1 gün arayla dogan 2 cocugu gözlemleme fırsatım oldu. Kaynımın ve eşimin kuzenının oglu aynı zamanda dogdu. Birisi 1 yasında konusmaya basladı,, diğeri 2 yasından sonra, biri oyunlar oynuyordu dıgerı oynamıyordu. Aslında gelısımın evrelerı var ve bu evrelerı aynı ay ve sırayla yapmıyor bebekler. İnsanlar olarak sidik yarıstırmayı sevdıgımız için benimki erken konustı, benımkı erken yürüdü, bunlar dıger anneleri strese sokmaktan baska bır işe yaramıyor.