efe664_ benimde ilk anne olduğumda korktuğum konulardan biriydi bu. Ama normalmiş. Bebekler ilk aylarında uykuyu çok seviyorlar. Her iki saatte bir uyandırıp beslemeniz gerekiyor. Oğlumu uyandırmak için çok çabalardım. Bi türlü uyanmazdı. Ellerini ayaklarını su ile ıslatabilirsiniz uyandırmak için. Hatta eşim göğsünü cimcirirdi ben yapamazdım :) ama mutlaka uyandırıp beslemeniz gerekiyor