Mvzroglu Havalar malum çok sıcak nem çok dr evimizin derecesini çok buldu klima aldık ama nasıl kaç derece de bebekle kullanacağım bilmiyorum birde 43 günlüğüz nemden burnu tıkanıp bronşit atlattık şiödi odayı serinletip alıyorum sonra tekrar ısınıyor
seniyirimmisdafaa Mvzroglu benim bebeğim de 39 günlük bizim odanın derecesi 34 35 oluyor ateşi 37 küsürlere çıkıyor Biz de klima aldık yeni henüz kurulmadı ben en kısık ayarda sürekli çalıştırmayı planlıyorum Siz ölçtüğünüzde kaç çıkıyor Bebeğinizin Ateşi
MiraySu55 Mvzroglu ben bunu çocuk dr sormustum nem almada çalıstır dedi hiç bise olmaz ben hep öyle büyüttüm çocuklarımı şimdi klimasız yaşanmaz bu sıcaklara demisti
Nilush Mvzroglu Mvzroglu 27 derecede açıyorum yeteri kadar serinlediğinde nem alma moduna geçiyorum. Çok ısınırsın yine cool moda geçiyorum. Gün içinde eve taze hava almayı unutmayın
Mvzroglu seniyirimmisdafaa 36.7 felan oluyor ateşi bizim evde o sıcakları gördü sonra nemden felan burnu tıkandı ağızdan nefes almaya başlayınca bronşit oldu bir aydan küçük olduğu ve ilaç veremeyecekleri için de yoğun bakımda tedavi gördü o yüzden sürekli bi panik oldum artık hasta mı oldu mu olacak mı diye
Balliberk Klimanızın nem alma özelliği varsa kullanabilirsiniz.Soğutma yapmadan nemi alıyor.Kumanda da damla şeklinde işareti vardır.Pek bilinmiyor, kullanılmıyor.Bebeleriniz bu şekilde rahat eder
Mvzroglu Balliberk aslında yaptım ama 26 derece de termometre de nem oranı hiç değişmedi 18 e alınca anca değişiyor o da çok soğuk olur diye açamıyorum acaba farklı bir moda daha mı almam gerekir
Balliberk Mvzroglu 18 çok çok düşük.Bırakın çocuğu sizler de hasta olursunuz.Bir hanımefendi önce cool ile soğutuyorum sonra nem alma moduna alıyorum demiş.Bence mantıklı ortam boşken 20-22 derece gibi soğutursunuz.Sonra nem alma moduna geçersiniz.