Kızım 2 ay 22 günlük öksürük ve balgamdan dolayı doktor antibiyotik verdi dün akşam ve bu sabah kullandım kakasında biraz önce kan vardı antibiyotik sebep olmuş olabilir mi yarın kontrole gidicez kullanmaya devam etmeli miyim kullanmayı bırakayım mı yaşayan var mı