Yaklaşık 3 aydır adetim hep ayin ortalarına denk geliyor 16 17 20 gibi . Normalde hep ay sonlarında adet olurum 29 30 günde bir düzenli olurdu bugune kadar. Ama bu son 3 aydır çok düzensiz olmaya başladı ay sonunda değil de ayin ortalarında olmaya başladı ve ağrılı geçiriyorum düzenli iken böyle ağrılı geçirdiğim günleri hatırlamıyorum bile. Sizce neden böyle oluyordur doktora gorunmem gerekir mi hanımlar. Başına gelen varsa böyle bir durum. Bana yazabilir mi ?