Selam kızlar.Bebekleriniz bu aylarda neler yapıyor merak ediyorum mesela hayırdan anlıyorlar mı ? Günde kaç öğün veriyorsunuz yani hani diyorlarya günde 3 çay bardağı diye öyle oluyor mu yani yiyorlar mı ? Hayvan sesleri vs çıkartabiliyorlar mı ? Gelişimleri nasıl ? İlk bebeğim olduğu için merak ediyorum cevaplarsanız çok sevinirim 🌸 bu arada gün içinde neler yapıyorsunuz kaç dk televizyon izletiyorsunuz