Deletedmom_62 bence olur. biz Aptamil kullandık hep, doktorumuza sorduk değiştirsek mi mamayı diye maddi açıdan zor oluyordu birde büyüdü ek gıda da alıyor diye rahattık. Kilo alımı iyiyse değiştirmeye gerek yok demişti. Değiştirin deneyin bence. Hipp combiotic kullandık küçükken çok kısa süre, kustu sevmedi her bebek her mamayı sevmiyor bilginiz olsun.