heyzil06 Kızlar merhaba. Oğlum 7 aylık. Ara ara mama içmek istemediği dönem olmuştu ek gıdaya başlayınca ama son 2-3 gündür ne mama içiyor ne ek gıda yiyor doğru düzgün. Allah var bugün kahvaltıda yumurta sarısı (tamdan bir çeyrek eksik) ve salatalık rendesi yedi öğleyin şehriye çorbası ve yoğurt yedi ara ara su veriyorum fakat çişi azaldı. Pazartesi idrar tahlili vermiştik temiz çıkmış. Kan değerleri de henüz çıkan sonuçlar normal görünüyor. Bi sağlık sorunu olmadığını varsayarsak ne yapmalıyım nasıl ilerlemeliyim başına gelen oldu mu?
Patron1bebeginannesi heyzil06 ara ara olur, iştahsız olur havalardan da kaynaklı. Karpuz vermeye çalışın, su içsin en azından, sürekli bir şeyler teklif edin havalardan dolayı da olur diş de etki eder
Deletedmom_117 heyzil06 el yapımı yoğurt var ise az bı sulandırıp verin ardından da mamayı teklif edin
heyzil06 Sağlık ocağı hemşiresi dönemsel bi durum olabilir ara ara az az mama teklif et dedi zorlama dedi ne yemek istiyorsa onu yesin dedi ama benim içim rahat etmiyor 😢
heyzil06 Bir de geçen ay kilosu 8150ydi bu ay 8300 olmuş sadece boyu uzamış ama kilo almamış zaten belli zayıfladı zayıf olması hadi takılacağım bişey değil ama beslenemiyor oluşu beni çok üzüyor kızsam anlamaz küssem anlamaz ne yapabilirim ki 😢
heyzil06 Patron1bebeginannesi karpuz iyi fikir bol sulu hem de tatlı onu bayıla bayıla yer eminim yoğurt ve salatalık yedirmeye çalışıyordum ben de sulu diye bi de çorba 😢
Patron1bebeginannesi heyzil06 üzülme bende yaşıyorum ara ara bu durumu, sağlığı yerinde olsun da zaman zaman bu redler oluyor. Biz meme reddi emzik reddi mama reddi hepsini yaşadık maalesef
Kucukkiz Patron1bebeginannesi biberon reddi icin oneriniz vardir belki 🙏 Emzik de reddediyor bebegim. Nasil aştınız?
Yesim87 Bende ayni dertten muzdaribim malesef hatta formda paylastm bi kişide yorum yazmamış benim oğlumda dünden beri asla mama lcmiyo idrar rengi değişti tahliller temiz aptamil hipp bebelac golden denedik asla içmiyor uykuda içerse en fazla 90 cc ek gidayida yemiyor büyük oğlum 14 ay emdi hiç mama vermedim şimdi 12 yaşında iki numara zorla 6 ay emdi oda mama destekli anca 8 kilo oldu boyu önde diyor doktor ama gören zayıf dedikçe sinir oluyorum
heyzil06 Yesim87 sizinki kaç aylık? Benimki emmiyor da mama içiyor mamayı da reddetti şimdi de ne yapacağımı şaşırdım 😢
Kucukkiz Yesim87 uyurken nasil veriyorsunuz? Benim bebegim uyurken de biberonu farkediyor yaa. Nasil aşicam bu biberon ve emzik reddini bilemiyorum.
Patron1bebeginannesi Kucukkiz kaşıkla verdim, tekrar tekrar biberonla da teklif ettim. Uyku arasında uyanmadan verdim, yarı uykulu verdim öyle biraz içti. Emzik reddi aşamadım🤦🏻♀️
Yesim87 heyzil06 8 ay 8 günlük 6 ay zorla emzirdim bende sütum cokdu hep aktı gitti bazen sağım yaptım yalnız olunca zor oldu ayakta denedim zıplayarak mi denemedim emsin diye neler yaptım tabi arz talep meselesi çekmeyince süt azaldı 6 aylıkken kayinpere aniden öldü kayinvaldem hemen arkasında düştü kolunu kırdı ameliyat oldu benim evde kaldı ona sinir stres süt temelli kesildi
Yesim87 Kucukkiz uygulamadaki piş piş sesi ve fon makine sesini aciyorum iyice uykuya dalınca emzigi çıkarıp hemen biberonu ağzına ama 1 saat uğraştım dün gece mesela içsin diye uyuyo hatta ağzını kafasını okşuyorumole cekiyo tabi pispis açık olarak şimdi çorba icirdim uyudu hatta 1 saat sonra mama vermeyi denicem bu saat oldu taa sabah 7 de içmişti 90 Lil mamayi kahvaltı çorba yedi sadece mamayi asla istemiyor
heyzil06 Yesim87 ayyyynısı bu hikayenin aynısıyız şimdi 30 ml yaptım mama asla içmiyor karpuz verdim bari sıvı bişeyler geçsin boğazından diye şırıngayla mama vermeyi denicem bi. Uykusunda da gece içiyor ama gündğz uykusunda içiremedim
heyzil06 Yesim87 benim 3. ayda gitti hiç emmedi sağa sağa vardı olan süt sonra annem gidince tek kalınca düzenli sağamadım kesildi az biraz emseydi gene kesilmezdi hemen belki 😢 neyse nasibi böyleymiş ama şimdi mama da içmiyor yemek de az yiyor
Yesim87 heyzil06 kaşıkla sirangayla veriyim diye uğraşırken ellerini vurup kaşıktakini döktürüyor o kadar akıllılar ki kasik ağzına yöneldiği anda elleri hava da aniden döktürüyor
Yesim87 heyzil06 iştahsız bebek çok zormus gerçekten 😔organik ne varsa yapiyorum zorla yemiyor yada agzinda tutuyo mama bari icseydi büyük oğlumda hiç böyle zorluklar yasamamistim
heyzil06 Yesim87 evet ya hamileyken emzirmek en büyük hayalimdi olmadı şimdi de mamayı içmiyor 😒 bugün ek gıdayı zorlanmadan yedi ama mama gece 12den diğer gece 12ye hesapladığımda 490 ml içmiş oluyor iyi mi acaba sizce 450 ml de yaklaşık belki 500 ml su içmiştir
heyzil06 Deletedmom_117 yaptım bugün mamanın tadını alınca diliyle çıkarıyor biberonu mama tatsız mı diye pekmez kattım yok içmek istemiyorsa hiç bi şekilde içmiyor
sena2301 Yesim87 ay siz bensizniz ya 6 ay 24 günlüğüz ek gıda istemiyor kaşık reddi var çorba püre vs. kaşıkla hiçbir şey istemiyor. Ekmek içi koparıp verince yiyo ya da elle birazcık pütürlü şeyler verirsem yiyo kaşık uzatınca vurup döküyor kafasını çeviriyo biberon da içmiyor :((
heyzil06 Yesim87 evettttt bugün kaşıkla da denedim daha çok döküldü üstü başı battı bi de sinirlendim çocuğa kalktım mutfağa gittim ağladı çocuğum ah nasıl içim ezildi sonra çok pişman oldum üzüldüğümden sinirleniyorum yeterli beslenemezse diye 😢