Zeyneppppp Kızım 3 ay 27 günlük. Bna kalsa saat başı emzrcem ama yok emmiyor. Öğlen 12 de uyudu 13,45te uyandı 5 dk bile emmedi smdi tekrar emzirip uyutayim diyorum yok emmiyor niye böyle bu çocuk ya szde de böyle mi acikmadi mi bu saate kadar 🤦
Elfkaraks Zeyneppppp havalarda etken olabilir uzun süre emmezse doktora başvurun ama bence 2 saat almaması normaldir benimde 3 aylık kızım yeri geliyor 4 saat almıyor
Nelesayzo Zeyneppppp 3 ay 28 günlüğüz ikinci ay itibariyle mama takviyesine başladım meme mama ilerledik son iki haftadır emzirme eziyet oldu sadece sabahları emiyor gün içinde çok az tutuyor atak mı yoksa mamadan dolayı mı anlayamıyorum 😞
nidako Zeyneppppp ah 4. Ay atağıııı 😢 4 ay 24 günlüğüz geçmiyor bitmiyoorrr. 3,5 aydan beri emzirebilmek için girmediğim şekil kalmadı hoplaya zıplaya zorla emziriyorum o da sanki canına kastım varmış gibi bağıra çağıra zorla alıyor memeyi biraz hoplatıp zıplatıp ağladıktan sonra normal emmeye anca dönüyor. Karnı aç biliyorum ama bu red olayı mahvetti bizi. Çok özledim memeyi değdirdiğim an ağzını açıp emmesini gelsin lütfen o günler tekrar 😢😢
Zeyneppppp motherisbackk hayr sadece meme reddi var bazen uykuyafa direniyor ama her zaman değil. Bazen tüm gün boyunca 5 dk uyuyo kalkıyor bazen de ² 3 saat arayla 1 bcuk 2 saat uyuyor . Ama meme reddi yaklaşık 3,5 ayından beri ara ara yaşıyoruz 🤦
benuykukadiniyimm Zeyneppppp of aynı benimki bende sürekli emzirmeye çalışıyorum ağlıyor istemiyor bunaldım bıraktım emzirmeyi yoruldum
Zeyneppppp benuykukadiniyimm vlla bende çok yoruldum ama emzirebildigim kadar emzrcem oğlumda böyleydi bu aylarda . Mamaya basladim memeyi bıraktı snradan çok pişman oldum. Kızımda direnicem bakalım gittiği yere kadar artık
Asli1923 Zorlamayın benimki de öyle 3-5 dakika emip bırakıyor çenesi güçlü demek ki istediği kadar sütü çekiyor. Ben de diyorum kızım acıkmamış susamış su içti mesela. Bebeğinize güvenin onlar her şeyi biliyor aç olsa içer
karpuzlusakiz Benim de aynı şekilde 3 ay 20 günlük acıkmıyor mu diyorum artık sağıp biberonla veriyorum o zaman da çok iştahlı içmiyor demek ki acıkmıyor gerçekten memeden emince de ne kadar emdi yetti mi yetmedi mi anlayamıyoruz ki😅