aselinannesiii_  kızlar merhabalar sezeryandan sonra böyle bir yanı şiş olanlar var mı benim sağ tarafım böyle doktor normal dedi ama içime sinmiyor
Zeynayzey aselinannesiii_ benim ilk doğumda sağ tarafım şişti kalmıştı şişliği şimdi ikinciyi doğurdum 4 aylık olcaz yine sağ tarafım şiş duruyor bence bi zararı yoktur dikim şekillerinden olabilir
Tubaalprsln aselinannesiii_ Benimde o şekilde doktora gittiğimde normal zamanla geçer demişti ağır kaldırma kendini de çok yorma demişti ne kadarlık bebeğin
Sebahatbedel Benimde sol kısmımda aynı şekilde 3 ay olucak doğum yaptığım çok kilo verdim birden anlamadım şimdi yeni fark ediyorum
aselinannesiii_ Zeynayzey anladım galiba dikişten arkadşında aynı bir tarfı öyle aynı yerde aynı kşide doğum yaptık
Tubaalprsln aselinannesiii_ Ondan canım bende aynı şekilde hastaneden geldim çamaşırları makinaya attım uzanmadım gece uyuduğum zaman dışında uzanmak gerekiyomuş sürekli ayakta da kalmamak gerekiyomuş araştırdım öyle yazıyodu
Zeynayzey Tubaalprsln benim ilk kızımda 3 yaşına girmişti ama hala vardı geçmiyo yani hep öyle gidyo annemde 3 kere sezeryan oldu ona sordum o 45 yaşında hala öyle diyo geçen bişey değilmiş
Kuzusununannesiiii Bu durum bence kalıcı. Benim bir arkadaşım acayip spor yapıyor karın kasları bile çıktı ama bir tarafta hala şişlik var. Fark devam ediyor