AnGeL_24 olmaz derken olur tabiiki de çok zor oluyor, alışkanlık olunca bırakması da çok zor. Benim bebeğim hep çok zordu uyku konusunda yenidoğan zamanı yani bağır çağır uyuyordu annem kayınvalidem hepimiz perişan oluyorduk. Yemek yiyemiyordum e sütüm azalıyordu, ayağımda sallayayım bari dedim en azından yemek yiyebiliyordum su icebiliyordum, ama alışkanlık yaptı 13 aylık hamak beşikte sallayınca uyuyor şükür, ona sığmayınca ne yapacağım bilmiyorum 😂🫶🏼