ceriio Sofyademir bugünkü verdiğin sonucu direk göstersen daha kolay gözükür grafikten açmak yerine. Ama sanırım bugünkü sonucun 0.2 li birşey çıkmış negatif duruyor
Ecrinnnnnnnn Sofyademir az önce de bi posta yorum yaptm başka bi değer 193 çıkmıştı gebesiniz dedim sonra tekrar baktm msj silemedim hamilelik yoktu 😂😂😂😂😂ama tebrik ederim sizinki gerçekten var hayırlı olsun
ceriio Ecrinnnnnnnn hayır yok ben mi yanlış görüyorum 124 çıkan sonuç geçen sene 5 Ağustos sonucu onu seçmiş o yüzden aşağıda 124 gözüküyor grafiğin sonunda 15 Ağustos yazan yerdeki değeri 0.2 🤷🏻♀️
Ecrinnnnnnnn ceriio aaa evet grafiğe göre hamilelik yok ozmn boşuna sevindirdik kadını e nabiz daha guzel bu ne yaa art arda kadinlara hamilelik haberi verdim yanlış sonuç 😂😂😂😂😂😂
ceriio AnnaKarenina_ grafik olarak attığı için karışmış bir de o değer seçili olunca normal olarak hamile gözüküyor 😅🤷🏻♀️
Sofyademir Ecrinnnnnnnn az önceki posta yorum yaptiginiz kiside de beendim 😂 yani hamile olmadığıma cok sevindim cunku 5 aylık bi oglum var
Ecrinnnnnnnn ceriio kiz cok komik oldu girdiğim her iki postada hamilesiniz dedim sonra yanlış sonuç değilermiş ya😂😂😂😂😂
Ecrinnnnnnnn Sofyademir ayy gercekten sonuçlara bakınca var duruyordu sonra grafik falan denince yok duruyo sevindim ama olmamasina iki cocukla zor olur bacım çok erken
Ecrinnnnnnnn ceriio bencede iki çocuktan sonra beyin kalmamış hic dikkatli bakmayınca böyle oluyo😂😂😂😂😂