Ege- oğlum 10.5 aylık ben de kestim gibi bir şey kurulu saat gibi gece iki kere kalkar yer yatardı sonra kendisi uyandı ben yaptım yemek istemedi bırakmak istediğini düşündüm gerçekten de bırakmak istiyormuş uyandığın da emziğini verdim piş piş yaptım uyudu ikinciye kalktı su içirdim piş piş yaptım geri uyudu böyle böyle 1 buçuk hafta falan oluyor gece beslenmesini bıraktı sadece bazı akşamlar erken yiyor gece uykusuna geçerken yemek istemiyor o zaman gece 1 kere istiyor oda çok sık olmuyor 1 buçuk hafta da iki kere olmuştur o zaman su versem de ağlıyor mama diye 😂