Kizlar kizim 51 günlük dunden beri uyumuyor.Dun yikayamadim eşim yoktu yalniz hic yikamamisdim bu günde yok eşim uyumuyor diye dus aldirayim dedim ilk oldugu için kulagina su kacdi.Kulagina hep pamuk tikardim su gecmesin diye doktor verdiyi yaga batirib.Nasil elim ayagima dolandiysa unutmuşum.Siz banyo aldirirken bir sey yapiyormusunuz kulagina?Veya su kacinca ne yapiyorsunuz?