İki haftadır geçmeyen boş pişiğimiz var. Bepantol krem hiçbir ise yaramadı. İslak mendil kullanmıyorum. Kullanıyorum ama önce suyla yıkıyorum. Altını aldıktan sonra biraz havalandırıyorum. Üşütür diye fazla acık tutamıyorum ama. Anne sütüyle besliyorum sadece. Altini sürekli değiştiriyorum. Kakasini yaptığını farkettiğim de belki biraz daha yapar diye 10 dk daha bekliyorum yaparsa yapar yapmazsa 10 dk sonra alıyorum. Hametan krem kurtarıcım oldu cok fazlaydı kabarık kabarık ti çoğunu geçirdi. Ama tamamen geçmiyor yaaa. İlk basta bezle hata yaptım. Prima cok pahalı ama cok berbat bi bez. Bebeğimin poposuna yapışıyordu her seferinde. Sleepy denedim o da olmadı. Goon vardı. İlk onu kullanmamıştım prima var diye ama sonra kullanmaya başladım o kadar yumuşak o kadar kaliteli bir bez mis ki ne sızdırıyor ne yapışıyor ne de ne kadar cis yaparsa yapsın ıslak bırakıyor. Artık goondan başka bez kullanmak istemiyorum. Bez değişikliği de pisige sebepmiş. Bez den yana yakınan varsa goon u deneyin mükemmel bi bez bence. Molfix prima sleepy bebeland soffie goon bunlari denedik bebeland igrenc molfix ve prima yapışıyor soffie ve sleepy sızdırıyor ve ıslak kalıyor. Goon cok guzel. Her bebek aynı olmaz ama deneye deneye öğreniyoruz. Pişik icin başka ne yapabilirim ?