Femme1 Melismehmetkemal Mama alanlar için 10 gün normal diyorlar ama bence çok fazla en azından bir kere yapmalı yoksa rahatlamiyorlar. Bi dus aldırin poposuna masaj yapın rahatlar insallah
DuruAselEmr Melismehmetkemal Benimki 3 _4 günde bir yapıyor doğduğundan beri Dr. Normal olduğunu söyledi.
Nurlanaaa Melismehmetkemal Anne sütü ile besleniyorlarsa normal.Benim kizim 50 gunluk bazen oda yapmiyor.Ben 2 gun olunca kulak cubuguyla uyariyorum.Yapamiyinca çok huzursuz oluyo.Artik kendisi duzen kurmus her gun 2 defa yapiyor.
ruveydaensar Melismehmetkemal benim kızım mama ve anne sütü ile besleniyordu. O aylardan beri hep iki üç günde bir yapar. Hala aynı. 1 yaşında şimdi
Aaayysseee Melismehmetkemal anne sütü tek alsa on güne kadar normal diyorlar doktorlar ama mama alınca değil mama kabızlık yapmış olabilir benim kızımda beş gün yapmadı kabız oldu doktor mamayı değiştirdi bir ikii gün daha bekleyin yapmazsa bı Acile gidin isterseniz bizde beş günün sonunda Acile gittik lavman yaptılar
Smyyekk- Melismehmetkemal gece uyuyo gündüz uyumuyo gaz sorunumuz var ben ittirince bacaklarından çıkartıyor kakasını da anca öyle yapıyor ağzını köpürtüyor ellerini yemeye başladı bir de sizde de öyle mi
MyQeen Benim bebeğim mama yiyor ilk zamanlar çok zorluyordu kendini sma kullanıyoruz o günden beri ne gaz problemi ne de kaka sorunu kalmadı