ekim-22 Bu anlattıklarınız gayet normal,bi sıkıntı yok gibi doymuyorsa zaten ağlar ,huzursuz olur. Bir de en iyi 1.ay kontrolünde kilo alımından anlarsınız yetip yetmediğini sütünüzün..bir de size tavsiyem büyükler doyduğunu söylüyor dediniz evet tecrübelerine güvenin ama en iyi siz anlarsınız bebeğinizi🙏