Mlkkrm bence çekirdek aile olarak bir pasta alın birkaç balon güzel de giyinirsiniz anı amaçlı foto cekinirsiniz . Benim kızımın 1 hafta sonra doğumgünü. Sadece benim ailem gelicek pastayı ben yapicam hem eşimin hem kızımın doğumgünü. Yanına poğaça kısır VS. Birkaç balon şişirip asıcaz fotoda hoş durur diye. Bu kadar amaç anı kalsın