Nlgn ben ilk bir ay 2 saat düzeni oluşturmuştum. Çünkü uzamış sarılığı Vardı Ama sonrasında ne zaman uyanır ve ağlarsa emdi ben hiç uyandırıp yedirmedim çünkü uyumaya da ihtiyacı var😊 suan 4 ayı bitti bazen gece hiç uyanmıyor sabah emiyor demekki yetiyor 😊